سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیازماى تا دشمن آن گردى ، [ و بعضى این جمله را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند : و آنچه تأیید مى‏کند از سخنان امیر مؤمنان ( ع ) است روایت ثعلب از ابن اعرابى است که مأمون گفت : اگر على ( ع ) نگفته بود « اخبر تقله » مى‏گفتم « أقله تخبر » . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :0
کل بازدید :101042
تعداد کل مطالب : 100
سه شنبه 103/2/18
12:48 عصر

فصلنامه "هنر دهم" به مدیر مسوولی مصطفی گواهی و سردبیری مهدی جمشیدی منتشر شد.


مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام این خبر گفت: نشریه داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با نام "هنر دهم" منتشر شد.

وی افزود: «هنر دهم» در 48 صفحه با کاغذ گلاسه و چاپ 4 رنگ منتشر و قرار است بین آرایشگران دارای پروانه کسب و عضو اتحادیه توزیع گردد .

گواهی گفت: بیش از 2 میلیون آقا در ماه به آرایشگاه‌های دارای جواز تهران مراجعه می‌کنند که این نشریه به صورت فصلنامه در آرایشگاه‌های مردانه تهران توزیع می‌ گردد. محتوای نشریه «هنر دهم» بیشتر اخبار داخلی صنف بوده و به مطالب عمومی ویژه آقایان هم پرداخت شده است.

بنا بر این گزارش؛ انتشار این نشریه به صاحب‌امتیازی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مدیرمسوولی مصطفی گواهی و سردبیری مهدی جمشیدی می باشد.

گواهی در نشست خبری خود که در ابتدای سال جاری با حضور خبرنگاران برگزار شد، آرایشگری را به عنوان «هنر دهم» معرفی کرده بود که قرار است در اوایل اسفند ماه سال جاری هم از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" رونمایی گردد.

علاقه مندان جهت دریافت نشریه به اتحادیه مراجعه نمایند.


93/11/7::: 8:39 ص
نظرسنجی
  
  
اولین شماره نشریه «هنر دهم» به صاحب‌ امتیازی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مدیرمسئولی رضا شادمان‌فر و سردبیری مهدی جمشیدی تا پایان آذر ماه منتشر خواهد شد.

 

مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام این خبر گفت: در آغاز دوره جدید فعالیت هیأت مدیره اتحادیه، طرح انتشار این نشریه را به هیأت مدیره ارائه دادم که مورد استقبال اعضاء واقع شد. «هنر دهم» نشریه داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران خواهد بود که در حوزه تخصصی و عمومی به صورت فصلنامه منتشر و در اختیار اعضاء صنف قرار خواهد گرفت.

وی افزود: «هنر دهم» در 64 صفحه با کاغذ گلاسه و چاپ 4 رنگ منتشر می‌شود و هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی یونیفرم، طراحی لوگو و تعیین ماکت موضوعی مطالب آن، توسط مجری طرح در حال انجام است.

گواهی گفت: بیش از 2 میلیون مرد در ماه به آرایشگاه‌های تهران مراجعه می‌کنند و پیش از این نشریه آرایشگران به صورت ماهانه در آرایشگاه‌های مردانه تهران توزیع می‌شد. محتوای نشریه «هنر دهم» فرهنگ، ادب، اقتصاد، هنر و مطالب صنفی خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ادامه داد: این نشریه به صاحب‌امتیازی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مدیرمسوولی رضا شادمان فر و سردبیری مهدی جمشیدی پس از اخذ مجوز از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر آذر ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

گواهی در نشست خبری خود که در ابتدای سال جاری با حضور خبرنگاران برگزار شد، حرفه آرایشگری را به عنوان «هنر دهم» معرفی کرده بود.


93/6/29::: 8:35 ع
نظرسنجی