سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفت هاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :0
کل بازدید :101048
تعداد کل مطالب : 100
سه شنبه 103/2/18
5:2 عصر
نخستین ژورنال رسمی مدل مو مردانه کشور طی مراسمی با حضور مسوولین فرهنگی و جمعی از آرایشگران مردانه تهران رونمایی می شود.

 

مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت؛ کمیته داوران انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران، تا پایان هفته جاری از میان برگزیدگان جشنواره "هنر دهم"، 3 آرایشگر برتر را انتخاب و معرفی خواهند نمود.

جمشیدی در خصوص تجلیل از نخبگان صنف آرایشگران افزود؛ در مراسم اختتامیه جشنواره "هنر دهم" که در روز جمعه، یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد، از آرایشگر نویسنده، شاعر و نقاش تجلیل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص جزئیات این مراسم گفت؛ مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر دهم" با حضور مسوولین دستگاههای متولی فرهنگ و هنر کشور، روسای اتحادیه های صنفی شهر تهران، جمعی از آرایشگران مردانه شهر تهران و نیز هنرمندان در هتل پارسیان انقلاب برگزار خواهد شد.

جمشیدی در پایان افزود؛ پس از اهداء تندیس "قیچی طلایی" به 3 آرایشگر برتر شهر تهران، از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه کشور رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه، به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه "نواندیش بصیر" می باشد.


93/11/27::: 5:26 ص
نظر()
  
  
در بخشی از نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم، از پوستر این دوره رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره هنر دهم، در نشست خبری جشنواره "هنر دهم" که  با حضور رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره برگزار گردید، در حضور اصحاب رسانه از پوستر این دوره جشنواره رونمایی شد.

بنابر این گزارش، قرار است در اول اسفندماه از اولین ژورنال مدل مو مردانه رونمایی گردد. همچنین تندیس قیچی طلایی به سه آرایشگر برتر شهر تهران اهداء خواهد شد.
 
طراحی پوستر این دوره از جشنواره را سید سلیمان موسوی بر عهده داشته و هتل پارسیان انقلاب میزبان اختتامیه جشنواره می باشد. همچنین ایمان محمودی کارگردانی اختتامیه جشنواره را بر عهده دارد.
 
نخستین جشنواره "هنر دهم" به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار و مجری طرح آن گروه "نواندیش بصیر" می باشد. حامی مالی این جشنواره کلینیک پیوند مو و زیبایی" ایران نوین" می باشد و اهداء جوایز برگزیدگان هم برعهده تولید کننده محصولات "پرومکس" است.

 


93/11/17::: 4:39 ع
نظرسنجی
  
  

نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه صبح روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در سالن جلسات اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با حضور مصطفی گواهی و مهدی جمشیدی برگزار شد.

 

****

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، مصطفی گواهی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم که امروز در محل این اتحادیه برگزار شد، گفت: از سال 89 با توجه به اهمیت پیرایش در مدل موی مردانه و درخواست آرایشگران مبنی بر ارائه مدل موی ایرانی به این فکر افتادیم با در نظر گرفتن پتانسیل موجود باید مدل مویی با شاخص‌های فرهنگ کشورمان ارائه دهیم. بر این اساس برگزاری این جشنواره بعد از 4 سال تحقیق و پژوهش نهایی شد.

* ژورنال مدل موی مردانه رونمایی می‌شود

وی با اشاره به اهداف جشنواره هنر دهم، بیان داشت: معرفی آرایشگری به عنوان یک هنر در جامعه، جهانی کردن هنر آرایشگری در سال‌های آینده، ایجاد رقابت بین آرایشگران مردانه و توجه به فرهنگ‌سازی در صنف آرایشگری با رویکرد مدل‌های موی ایرانی از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

گواهی ادامه داد: در این راستا نخستین ژورنال مدل موی مردانه آماده چاپ شد؛ اگرچه این ژورنال نقص‌هایی دارد اما به دنبال بهتر بودن این ژورنال هستیم. ضمن اینکه این ژورنال اول اسفند در هتل پارسیان انقلاب با حضور مسئولان هنری کشور و آرایشگران برگزار می‌شود.

* تقدیر از سه آرایشگر فعال در عرصه هنر و ادب

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در ادامه نشست بیان داشت:‌ 138 صنف در کشور مجوز فعالیت دارند؛ با توجه به اینکه آرایشگری با عموم مردم ارتباط دارد، از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس، از سال 89 برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره آغاز شد که معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری داشت.

جمشیدی یادآور شد:‌ از ابتدای آذر ماه سال جاری، دبیرخانه جشنواره هنر دهم کار خود را آغاز کرد که از 15 آذر تا 11 دی ماه فراخوان در این جشنواره اعلام شد. در این راستا 217 آرایشگر شرکت کردند؛ طبق شاخصه‌های جشنواره، 97 اثر نهایی شد و این آثار مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت. در نهایت 33 مدل موی برتر در جهت انتشار در اولین ژورنال مدل موی رسمی کشور آماده چاپ شد.

وی بیان داشت: از بین آثار برگزیده، 9 مدل انتخاب شد که می‌توان به آثار آرایشگرانی از جمله حمید اکبری، محمدعلی اهلی، غلامرضا سلطانی، حسن گلشنی، مجید علی‌بابایی، محمد نوروزی، منوچهر افضلی، ولی‌الله شادمان و ابوذر زواره اشاره کرد که در این جشنواره به سه نفر از افراد برگزیده تندیس قیچی طلایی اعطا خواهد شد.

دبیر جشنواره هنر دهم خاطرنشان کرد: در صنف آرایشگران تهران، 3 آرایشگر برتر نیز انتخاب شدند؛ این آرایشگران برتر در حوزه‌های نقاشی، نویسندگی و شعر فعال هستند که از آنها تقدیر خواهد شد.

* با آرایشگران خاطی برخورد می‌شود

گواهی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره نظارت بر فعالیت‌های آرایشگران، گفت: بخشی از نظارت در رابطه با دادن مجوز بر عهده اتحادیه است؛ اما در صورتی که آرایشگران قوانین و شئونات اسلامی را رعایت نکنند رسیدگی به امور آنها توسط بازرسان و ارائه گزارش آنها به اداره اماکن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: بازرسان در 7 بخش در تهران حضور دارند و 55 بازرس فعال افتخاری داریم و در بحث فعالیت آرایشگران بدون جواز هم دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به اتحادیه جواز بگیرند.

وی در خصوص آموزش آرایشگران نیز گفت: در این رابطه هنرستان فنی و حرفه‌ای و دانشکده علمی و کاربردی آرایشگری و پیرایشگری فعالیت می‌کنند؛ ضمن اینکه مقطع کارشناسی این رشته را پیگیری می‌کنیم.

 

****

به گزارش خبرنگار ایسنا، مصطفی گواهی با بیان این‌که در حال حاضر حدود 1960 واحد صنفی مجوز‌دار در حال فعالیت هستند، گفت: راه‌اندازی حدود 70 واحد دیگر نیز در حال بررسی است که به زودی مجوز آنها صادر می‌شود.

وی با بیان این‌که از حدود سه هفته پیش تعرفه‌ها حدود 30 درصد افزایش یافته است، گفت: در جلساتی که با وزارت صنعت برگزار کردیم، مقرر شد نرخ ممتازی را ارائه کنیم که برای آرایشگاه‌های با ویژگی‌های خاص است که شامل 90 سالن در تهران می‌شود.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه همچنین خبر داد: قرار است مقطع کارشناسی آرایش زنانه و پیرایش مردانه از سال آینده کار خود را آغاز کند که به احتمال زیاد خرداد‌ سال آینده این موضوع اجرایی می‌شود.

گواهی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به جشنواره هنر دهم گفت: طی تحقیقاتی که انجام شده، تصمیم گرفتیم مدل‌هایی به آرایشگران عرضه کنیم که شاخصه‌های فرهنگ ایرانی را داشته باشند چون کشورمان سرشار از هنر است و ما این پتانسیل را داریم که بهترین مدل‌ها را ارائه کنیم و دراین زمینه در اولین ژورنالی که ارائه خواهد شد، برگزیدگان مدل مو معرفی می‌شوند.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت: آرایشگری به عنوان یک حرفه و هنر در جامعه شناخته می‌شود و ما نیز در همین قالب این جشنواره را برگزار کرده و در نظر داریم این جشنواره را در سال‌های آینده به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که باید مدل‌ مو با فرهنگ‌های شهرهای مختلف مطابقت داشته باشد، افزود: مدل مو می‌تواند نمایانگر فرهنگ و طرز تفکر مردم در هر سرزمینی باشد و با توجه به این موضوع، تحولی در این صنف ایجاد شد و از تمام آرایشگران دعوت کردیم در صورت داشتن پتانسیل، در این جشنواره شرکت کنند و توجه به فرهنگ‌سازی در این صنف با رویکرد مدل‌های ایرانی از موارد مهمی است که به آن توجه داریم.

گواهی اظهار کرد: اول اسفند‌ماه ژورنال مدل موی ایرانی رونمایی می‌شود.

همچنین مهدی جمشیدی - مشاور اتحادیه آرایشگران مردانه - در این نشست با بیان این‌که قانون مد و لباس توسط مجلس به تصویب رسیده و اجرای آن به عهده معاونت هنری وزارت ارشاد سپرده شده است، اظهار کرد: در سال جدید با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم اولین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو مردانه را عملیاتی کنیم.

وی افزود: از یکم آذرماه دبیرخانه جشنواره کار خود را آغاز کرد و 217 آرایشگر در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت 33 مدل برتر جهت انتشار در اولین ژورنال رسمی مدل مو که به زودی رونمایی می‌شود، پذیرفته شدند.

به گفته جمشیدی از این 33 آرایشگر 9 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در نهایت کمیته داوران تا 28 بهمن‌ از بین این 9 اثر سه اثر را به عنوان آثار آرایشگران برتر شهر تهران معرفی و اعلام خواهند کرد.

 

****

 به گزارش خبرنگار مدآنلاین، مصطفی گواهی رییس اتحادیه آرایشگران موی مردانه تهران  و مهدی جمشیدی دبیر جشنواره هنر دهم در این نشست به بیان اهداف جشنواره پرداخته و از استقبال فعالان صنف آرایشگر از این جشنواره خبردادند.

در ابتدای نشست که در محل اتحادیه صنف آرایشگران موی مردانه تهران برگزار شد، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران موی مردانه ضمن قدردانی از حمایت‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه ساماندهی مد و لباس، مشاوران و فعالان پیرایش مردانه استان تهران به اهداف این جشنواره برای تبدیل شدن به یک الگو پرداخت.

گواهی به اهداف چهارگانه‌ای که این جشنواره دنبال می‌کند اشاره کرد وگفت: همانطور که می‌دانیم از گذشته تا به امروز به عنوان یک حرفه به رشته آرایش و پیرایش توجه شده است. ما قصد داریم این حرفه را در کنار هنری که دارد به دیگران معرفی کنیم و هنر در این حرفه را بیش از پیش نشان دهیم و بنابراین آرایشگری را به عنوان هنر دهم معرفی کردیم .

وی در ادامه برنامه‌های آینده این صنف را به عنوان هدف دوم معرفی کرد وگفت: رایزنی با دیگر فعالان این حوزه در سطح استان‌ها و در سطح کشور و در نهایت برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی از اهدافی است که در دست بررسی و برنامه‌ریزی است. 

 سومین هدف مورد نظر جشنواره به گفته رییس اتحادیه ایجاد فضای رقابتی بین آرایشگران است تا با ایجاد فضای رقابتی صحیح بین فعالان این رشته در سطح استانی و کشوری بتواند گام مثبتی در راه پیشرفت این هنر بردارد.

گواهی هدف آخر این جشنواره را معرفی ژورنال الگوهای مو مردانه بر اساس شاخصه و مولفه‌های ایرانی ذکر کرد  و ایجاد زمینه برای فرهنگ‌سازی در این حوزه را لازم دانست.

وی با اشاره به روند تصمیم‌گیری برای تدوین وانتشار چنین ژورنالی گفت: ازآنجا که به آرایشگران گفته می‌شود تا  از مدل‌های غربی الگوبرداری نکنند، آنها نیز از ما می‌خواهند مدل‌هایی را به عنوان نمونه به آنها معرفی کنیم تا در اختیار مراجعه‌کننده قرار دهند. بر این اساس از سال 89 داشتن ژورنالی در خور فرهنگ ایرانی در ذهن اعضای اتحادیه شکل گرفت و امسال به واقعیت پیوست.

به گفته وی این اولین ژورنال آرایش موی مردانه است و با تمام نواقص و کاستی‌های احتمالی که خواهد داشت، از مسئـولان و صاحب‌نظران و کارشناسان می‌خواهیم تا با حمایت از آن، ما را در بهتر وایده‌آل‌سازی  یاری کنند

در  این نشست خبری مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره هنر دهم با اشاره به حرکت جشنواره براساس برنامه زمان‌بندی گفت : کار اطلاع‌رسانی جشنواره «هنردهم» برای 1900 نفر از آرایشگرانی که دارای پروانه کسب آغاز شد و  پس از اتمام زمان فراخوان 217 آرایشگر در این جشنواره شرکت کردند.

به گفته جمشیدی 170 اثر تا پایان روز 11دی ماه تحویل دبیرخانه جشنواره شد که از این میان 97 اثر  با انتخاب کمیته داوران به مرحله نهایی راه یافت 

براین اساس 50 مدل به آتلیه دبیرخانه معرفی شد که پس از جمع‌بندی‌ نهایی 33 مدل برتر جهت انتشار در ژورنال مدل مو مردانه برگزیده شد

به گفته جمشیدی از میان 9 شرکت‌کننده برگزیده  به3 نفر بر اساس مولفه‌ها و شاخصه‌های اصلی  جشنواره تندیس قیچی طلایی و جوایز نفیس اهدا خواهد شد .

جمشیدی زمان و مکان مراسم جشن بزرگ آرایشگران مردانه تهران را روز 1 اسفندماه در هتل پارسیان انقلاب اعلام  کرد و گفت: در این مراسم از آرایشگران برتر جشنواره«هنردهم» و 3 پیشکسوت آرایشگر تقدیر خواهد شد. در  این مراسم همچنین از ژورنال مدل موی مردانه رونمایی خواهد شد.

در پایان این نشست  از پوستر جشنواره «هنردهم» و تندیس قیچی طلایی ویژه برگزیدگان جشنواره رونمایی شد.

 

****

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری نخستین جشنواره هنر دهم امروز با حضور«مصطفی گواهی» رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ،«مهدی جمشیدی» دبیر جشنواره هنر دهم و مشاور اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و اصحاب رسانه درمحل اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار و دراین نشست خبری«مصطفی گواهی» رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران اظهارداشت: از سال 89 با توجه به اهمیت پیرایش در مدل موی مردانه و درخواست آرایشگران مبنی بر ارائه مدل موی ایرانی به این فکر افتادیم با در نظر گرفتن پتانسیل موجود باید مدل مویی با شاخص‌های فرهنگ کشورمان ارائه دهیم. بر این اساس برگزاری این جشنواره بعد از 4 سال تحقیق و پژوهش نهایی شد.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با اشاره به اهداف جشنواره هنر دهم تصریح کرد: معرفی آرایشگری به عنوان یک هنر در جامعه، جهانی کردن هنر آرایشگری در سال‌های آینده، ایجاد رقابت بین آرایشگران مردانه و توجه به فرهنگ‌سازی در صنف آرایشگری با رویکرد مدل‌های موی ایرانی از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود و در این راستا نخستین ژورنال مدل موی مردانه آماده چاپ شد؛ اگرچه این ژورنال نقص‌هایی دارد اما به دنبال بهتر بودن این ژورنال هستیم. ضمن اینکه این ژورنال اول اسفند در هتل پارسیان انقلاب با حضور مسئولان هنری کشور و آرایشگران برگزار می‌شود.

گواهی درباره نظارت بر فعالیت‌های آرایشگران ابرازداشت: بخشی از نظارت در رابطه با دادن مجوز بر عهده اتحادیه است؛ اما در صورتی که آرایشگران قوانین و شئونات اسلامی را رعایت نکنند رسیدگی به امور آنها توسط بازرسان و ارائه گزارش آنها به اداره اماکن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهد بود و بازرسان در 7 بخش در تهران حضور دارند و 55 بازرس فعال افتخاری داریم و در بحث فعالیت آرایشگران بدون جواز هم دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به اتحادیه جواز بگیرند.

وی در خصوص آموزش آرایشگران نیز گفت: در این رابطه هنرستان فنی و حرفه‌ای و دانشکده علمی و کاربردی آرایشگری و پیرایشگری فعالیت می‌کنند؛ ضمن اینکه مقطع کارشناسی این رشته را پیگیری می‌کنیم.

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در ادامه نشست طی سخنانی اظهارداشت:‌ 138 صنف در کشور مجوز فعالیت دارند؛ با توجه به اینکه آرایشگری با عموم مردم ارتباط دارد، از جایگاه مهمی برخوردار است و بر این اساس، از سال 89 برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره آغاز شد که معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری داشت.

جمشیدی عنوان داشت:‌ از ابتدای آذر ماه سال جاری، دبیرخانه جشنواره هنر دهم کار خود را آغاز کرد که از 15 آذر تا 11 دی ماه فراخوان در این جشنواره اعلام شد. در این راستا 217 آرایشگر شرکت کردند؛ طبق شاخصه‌های جشنواره، 97 اثر نهایی شد و این آثار مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت. در نهایت 33 مدل موی برتر در جهت انتشار در اولین ژورنال مدل موی رسمی کشور آماده چاپ شد.

مشاور اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران خاطرنشان کرد: از بین آثار برگزیده، 9 مدل انتخاب شد که می‌توان به آثار آرایشگرانی از جمله حمید اکبری، محمدعلی اهلی، غلامرضا سلطانی، حسن گلشنی، مجید علی‌بابایی، محمد نوروزی، منوچهر افضلی، ولی‌الله شادمان و ابوذر زواره اشاره کرد که در این جشنواره به سه نفر از افراد برگزیده تندیس قیچی طلایی اعطا خواهد شد و در صنف آرایشگران تهران، 3 آرایشگر برتر نیز انتخاب شدند؛ این آرایشگران برتر در حوزه‌های نقاشی، نویسندگی و شعر فعال هستند که از آنها تقدیر خواهد شد


93/11/16::: 12:39 ص
نظر()
  
  
نشست خبری نخستین جشنواره "هنر دهم" چهارشنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود.

 

نشست خبری نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه، چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 صبح در مکان سالن جلسات اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. 
 
در این نشست مسئولان برگزاری جشنواره در حضور خبرنگاران رسانه ها، پس از رونمایی از پوستر جشنواره و بیان جزئیات، مکان و زمان اختتامیه جشنواره "هنر دهم" را اعلام خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه برای نخستین بار در کشور به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر می باشد .
 
بنابر اعلام روابط عمومی جشنواره؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت هماهنگی و شرکت در نشست خبری می توانند روز دوشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 10 الی 14 با شماره 77625493 تماس حاصل نمایند.

93/11/10::: 12:10 ص
نظرسنجی
  
  
دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از صدور مجوز چاپ نخستین ژورنال رسمی مدل موی مردانه خبر داد و گفت: این جشنواره طی سال‌های آینده به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" اظهار داشت: پس از پایان کار دبیرخانه جشنواره و ثبت نام آرایشگران مردانه تهران و ارائه آثار خود به جشنواره، تمام آثار ارائه شده به جشنواره "هنر دهم" مورد بررسی داوران قرار گرفت و پس از بررسی ناظران و مراجع قانونی ذی صلاح، مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل موی مردانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

وی ادامه داد: تمام آثار مدل مو مردانه که در ژورنال منتشر می‌شود، توسط داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران بر اساس شاخصه‌های تعیین شده بررسی و داوری می‌شود و سه آرایشگر برتر شناسائی و در روز جشن بزرگ خانوادگی آرایشگران و رونمایی از ژورنال معرفی و تندیس جشنواره به آنان اهدا خواهد شد.

مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور پس از دریافت لوح تصویری آثار جشنواره و بررسی کارشناسی خود، به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" را صادر کرد.

وی یادآور شد: اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه در اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد و توزیع آن در محل آرایشگاه‌های مردانه شهر تهران صورت می‌گیرد و یک جلد از آن هم برای رؤسای اتحادیه‌های آرایشگران مردانه کلان شهرهای کشور ارسال می‌شود.

بنابر این گزارش: جزئیات جشنواره و مدل‌های برتر و همچنین محل جشنواره در نشست خبری هفته آینده با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره عنوان خواهد شد. ضمن اینکه طی سال‌های آینده این جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.


93/11/3::: 12:38 ص
نظرسنجی
  
  
طی احکامی جداگانه از سوی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، اسامی داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر جشنواره ?هنر دهم? اعلام شد.

 

به نقل از روابط عمومی جشنواره "هنر دهم، نعمت رستم خانی، حمید رضا شیرمحمدی و رضا خاکی به عنوان اعضای کمیته داوران، آرایشگران برتر مدل های راه یافته به جشنواره "هنر دهم" را داوری و انتخاب خواهند کرد.

مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص داوری جشنواره گفت: کمیته داوران در 3 بخش جداگانه در این جشنواره فعالیت نمودند که در بخش اول آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره بررسی و مدل های منتخب جهت عکاسی و تصویر برداری به آتلیه معرفی شدند.

او افزود: در بخش دوم مدل های منتخب بررسی و آثار تأیید شده به عنوان برترین های مدل مو مردانه انتخاب شدند. در بخش نهایی کلیه آثار منتخب بر اساس شاخصه های تعیین شده امتیاز بندی شده و آرایشگران 3 مدل برتر که بالاترین امتیاز را کسب نموده باشند، به عنوان آرایشگران برتر شهر تهران در سال 93 معرفی و تندیس قیچی طلایی به آنان اهدا خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: قرار است مدل های برتر این جشنواره در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" منتشر و در جشن بزرگ آرایشگران مردانه تهران رونمایی گردد.


93/11/2::: 5:58 ص
نظرسنجی
  
  
دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.

 

دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" از انتخاب برترین ها در بخش مدل مو مردانه خبر داد.

مهدی جمشیدی با بیان این مطلب افزود؛ پس از پایان مهلت ثبت نام و ارائه آثار توسط آرایشگران شهر تهران، کار بررسی مدل های ارسالی از روز شنبه 20 دی ماه آغاز و صبح امروز، برترین ها در بخش مدل مو مردانه انتخاب شدند.

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه گفت؛ مدل های منتخب جهت تأیید نهایی، به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و پس از بررسی کارشناسان مربوطه، آثار نهایی شده برترین ها در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" منتشر خواهند شد.

جمشیدی در خصوص انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران افزود؛ از روز شنبه 27 دی ماه و پس از معرفی اعضاء کمیته داوران انتخاب آرایشگران  برتر توسط رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، کار بررسی نهایی مدل ها بر اساس امتیاز بندی داوران آغاز و در نهایت از مدل های منتشر شده در ژورنال "هنر دهم"، 3 مدل برتر انتخاب و آرایشگران مدل های منتخب به عنوان آرایشگر برتر شهر تهران در سال93 معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به مراسم جشن بزرگ آرایشگران و اختتامیه جشنواره "هنر دهم" گفت؛ اوایل اسفندماه سال جاری مراسمی با حضور آرایشگران شهر تهران، مسوولین فرهنگی کشور و اصحاب رسانه در تهران برگزار و در این مراسم از ژورنال مدل مو مردانه رونمایی و به آرایشگران برتر شهر تهران تندیس "قیچی طلایی" اهداء خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ جشنواره "هنر دهم" برای نخستین بار در کشور به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن "گروه نواندیش بصیر" می باشد. روزنامه "شهروند" حامی رسانه‌ای و کلینیک پیوند مو و زیبایی "ایران نوین" حمایت مالی این جشنواره را به عهده دارد.


93/10/25::: 6:24 ع
نظرسنجی
  
  
جلسه هماهنگی مدیران نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه برگزار شد.

 

به نقل از روابط عمومی جشنواره هنر دهم؛ نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر است.


در این جلسه مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، عباس گلشن ندامانی بازرس اتحادیه، علیرضا باقری مدیر پشتیبانی و روح الله تونی فیروز کلا مدیر فنی  به همراه مهدی جمشیدی  دبیر جشنواره حضور داشتند. 

در ابتدای این جلسه مهدی جمشیدی به بیان سیاست‌های کلی جشنواره پرداخت و گفت: در سایر کشورهای دنیا، همه ساله جشنواره ها و فستیوال های مدل مو برگزار میشود،  اما متاسفانه هنر آریشگری در ایران چندان شناخته شده نیست.  
 
جمشیدی تاکید کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره بکار بگیریم و مدل های منطبق با الگوهای ایرانی اسلامی را از میان شرکت کنندگان انتخاب و به جامعه معرفی نماییم. 

جمشیدی در پایان از همه حامیان این جشنواره به ویژه کلینیک پیوند مو و زیبایی "ایران نوین" به خاطر حمایت های خود از این جشنواره قدردانی نمود.

پس از صحبت‌های دبیر جشنواه، هر کدام از مدیران اجرایی به بیان دیدگاه‌های خود درباره انتخاب برترین ها پرداخته و راهکارهای خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره بیان کردند.  
 
مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این جشنواره افزود؛ حمایت های معنوی و پشتیبانی های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به ویژه حمایت های جناب آقای حمید قبادی ما را در هرچه بهتر برگزار نمودن این جشنواره تشویق نمود.

شایان ذکر است، قرار است از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام ژورنال "هنر دهم" در اوایل اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از آرایشگران شهر تهران، مسوولین نهادهای فرهنگی کشور و اصحاب رسانه رونمایی گردد.


93/10/24::: 12:59 ص
نظرسنجی
  
  

دبیر نخستین جشنواره «هنر دهم»، از آغاز کار اعضای کمیته‌ی داوران جشنواره به منظور تعیین برترین‌های مدل موی مردانه خبر داد.

بنا بر اعلام مهدی جمشیدی - دبیر نخستین جشنواره «هنر دهم»، پس از انتشار فراخوان و پایان مهلت ثبت‌نام، آرایشگران شهر تهران، برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند و مدل‌های ارسالی آنان در مرحله‌ی اول بررسی شد. در نتیجه برگزیدگان مدل‌ها به عنوان کاندیدای شرکت در جشنواره انتخاب شده و مراحل عکسبرداری آنان نیز در هفته گذشته صورت گرفت.

همچنین آثار برگزیده از روز شنبه 20 دی‌ماه، توسط اعضای کمیته داوران بررسی میشوند  که در نهایت مدل‌های برتر سال 93 انتخاب و در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه کشور معرفی خواهند شد.

علاوه بر این، از مدل‌های نهایی که در ژورنال «هنر دهم» معرفی می‌شوند، سه مدل برتر بر اساس امتیازبندی اعضای کمیته‌ی داوران مشخص می‌شوند و آرایشگران مدل‌ها به عنوان آرایشگر برتر شهر تهران در سال 93 معرفی می‌شوند.

همچنین در مراسم رونمایی از ژورنال «هنر دهم»، و اختتامیه جشنواره که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، تندیس قیچی طلایی به آرایشگران برگزیده اهدا می شود.

رییس کمیته‌ی داوران آثار این دوره را «روح‌الله تونی فیروز کلا»، نایب رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و مدیر فنی جشنواره برعهده دارد.


93/10/21::: 9:9 ص
نظرسنجی
  
  
دبیر نخستین جشنواره هنر دهم با اشاره به برگزاری این جشنواره پیرامون مدل موی مردانه گفت: اوایل اسفند ماه از اولین ژورنال برترین‌های مدل موی مردانه رونمایی می‌شود.

 

مهدی جمشیدی دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین‌های مدل مو مردانه اظهار داشت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و توجه به مدل‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی، قانون مد و لباس توسط مجلس مصوب شده بود و طی چند سال اخیر به اجرای معاونت هنری وزارت ارشاد در آمده است.


وی در رابطه با لزوم برگزاری چنین جشنواره‌ای ادامه داد: تاکنون ما مدلی برای جوانان ترسیم نکرده‌ایم و در راستای فرهنگ‌سازی بین جوانان و جامعه و توجه به سبک زندگی، برگزاری این جشنواره را دنبال کردیم.

نخستین جشنواره "هنر دهم" امسال در بخش برترین های مدل مو مردانه در شهر تهران برگزار می‌شود و در سال‌های بعدی به صورت کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

جمشیدی یادآور شد: ضمن اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف تهران و همچنین پلیس اماکن از این طرح پشتیبانی می‌کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در هفته پایانی فراخوان جشنواره قرار داریم، ثبت نام و ارائه آثار تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه دهم دی ماه است و این مهلت قابل تمدید نیست.

دبیر نخستین جشنواره هنر دهم در خصوص بررسی آثار و مدل‌های ارسالی آرایشگران گفت: از روز شنبه سیزدهم دی ماه تمام مدل‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره بررسی و پس از کد گذاری توسط کمیته داوران جشنواره امتیاز دهی خواهند شد.

وی در خصوص مدل‌های ارسالی به جشنواره افزود: پس از امتیاز دهی، کمیته داوران بر اساس شاخص‌های تعیین شده، مدل‌های برتر معرفی و بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده، به آتلیه معرفی و تصویر آنان طبق تیپ بندی مشخص گرفته خواهد شد.

جمشیدی در پایان گفت: قرار است در اوایل اسفند ماه و در جشن بزرگ آرایشگران تهران، از اولین ژورنال رسمی هنر دهم، برترین های مدل مو مردانه رونمایی شود.

بنا بر این گزارش، این جشنواره به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کار گروه ساماندهی مد و لباس معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار و مجری طرح آن، گروه نواندیش بصیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره تلفن 77625493 تماس حاصل نموده و یا به نشانی تهران، دروازه شمیران، ابتدای خیابان برادران قائدی(هدایت سابق)، کوچه زرافشان، پلاک 12، اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، طبقه همکف، دبیرخانه نخستین جشنواره "هنر دهم" مراجعه کنند.


93/10/11::: 8:16 ع
نظرسنجی
  
  
   1   2      >