سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیروزى به دور اندیشى است و دور اندیشى در به کار انداختن رأى و به کار انداختن رأى در نگاهداشتن اسرار . [نهج البلاغه]
دبیر نخستین جشنواره هنر دهم از صدور مجوز چاپ نخستین ژورنال رسمی مدل موی مردانه خبر داد و گفت: این جشنواره طی سال‌های آینده به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" اظهار داشت: پس از پایان کار دبیرخانه جشنواره و ثبت نام آرایشگران مردانه تهران و ارائه آثار خود به جشنواره، تمام آثار ارائه شده به جشنواره "هنر دهم" مورد بررسی داوران قرار گرفت و پس از بررسی ناظران و مراجع قانونی ذی صلاح، مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل موی مردانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

وی ادامه داد: تمام آثار مدل مو مردانه که در ژورنال منتشر می‌شود، توسط داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر شهر تهران بر اساس شاخصه‌های تعیین شده بررسی و داوری می‌شود و سه آرایشگر برتر شناسائی و در روز جشن بزرگ خانوادگی آرایشگران و رونمایی از ژورنال معرفی و تندیس جشنواره به آنان اهدا خواهد شد.

مشاور اتحادیه و دبیر نخستین جشنواره "هنر دهم" گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور پس از دریافت لوح تصویری آثار جشنواره و بررسی کارشناسی خود، به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" را صادر کرد.

وی یادآور شد: اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه در اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد و توزیع آن در محل آرایشگاه‌های مردانه شهر تهران صورت می‌گیرد و یک جلد از آن هم برای رؤسای اتحادیه‌های آرایشگران مردانه کلان شهرهای کشور ارسال می‌شود.

بنابر این گزارش: جزئیات جشنواره و مدل‌های برتر و همچنین محل جشنواره در نشست خبری هفته آینده با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و دبیر جشنواره عنوان خواهد شد. ضمن اینکه طی سال‌های آینده این جشنواره به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.


93/11/3::: 12:38 ص
نظرسنجی