سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی با تأمل حاصل می شود و رأی خام پشتیبان بدی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :0
کل بازدید :101050
تعداد کل مطالب : 100
سه شنبه 103/2/18
6:36 عصر
سومین همایش سراسری اعضاء اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، سومین همایش سراسری اعضاء اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، صبح روز دوشنبه 25 خرداد ماه در هتل پارسیان انقلاب برگزار گردید.

در این همایش که با حضور اعضاء صنف و دعوت هیأت مدیره برگزار گردید، پس از تلاوت آیات قرآن کریم، مصطفی گواهی ریاست اتحادیه به نمایندگی از هیأت مدیره ، گزارش عملکرد اتحادیه را اعلام و به سوال جمعی از آرایشگران پاسخ داد.

بنابر این گزارش، گواهی ضمن خیر مقدم به اعضاء صنف خود گفت؛ در تلاش هستیم تا در دوره جدید، دانشگاه جامع علمی کاربردی اتحادیه را تأسیس نمائیم.

وی به لزوم مشارکت اعضاء در برنامه های اتحادیه تأکید کرد و افزود؛ ایجاد تعاونی مصرف صنف، برگزاری دومین جشنواره هنر دهم، ایجاد گیشه کتاب در سالن های آرایش و راه اندازی باشگاه فرهنگی اجتماعی "هنر دهم" از دیگر برنامه های در دست اقدام اتحادیه می باشد.

گفتنی است اولین همایش صنف در سال 89 و دومین همایش در سال91 برگزار گردیده بود.

در این همایش از بازرسین نمونه، کارمند نمونه و بسیجی نمونه صنف قدردانی شد.


94/3/26::: 6:26 ع
نظر()
  
  

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، سومین همایش سراسری اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در روز دوشنبه 25 خردادماه برگزار خواهد شد.

این همایش از ساعت 9 الی 11 در هتل پارسیان انقلاب برگزار و مصطفی گواهی رییس اتحادیه گزارش عملکرد هیأت مدیره و برنامه های آتی اتحادیه را تشریح خواهد کرد.

 


94/3/24::: 5:54 ع
نظر()
  
  
هفتمین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 3 شامل مناطق 2 و 5 و 22 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه نوزدهم آذر ماه در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

93/9/19::: 11:11 ع
نظرسنجی
  
  
ششمین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 2 شامل مناطق 1 و 3 و 6 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

93/9/15::: 5:20 ع
نظرسنجی
  
  
پنجمین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 1 شامل مناطق 4 و 7 و 8 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه پنجم آذر ماه در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

93/9/7::: 12:36 ص
نظرسنجی
  
  
چهارمین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 6 شامل مناطق 13و 14 و 15 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه بیست و هشتم آبان در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

93/8/29::: 11:5 ع
نظرسنجی
  
  
سومین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 7 شامل مناطق 16 و 19 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه بیست و یکم آبان در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

93/8/22::: 12:35 ص
نظر()
  
  
دومین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 4 شامل مناطق 9،17،21 و 18 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه هفتم آبان در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

 


93/8/8::: 12:28 ص
نظر()
  
  
اولین همایش داخلی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، ویژه پهنه 5 شامل مناطق 10،11 و 12 با حضور جمعی از آرایشگران و اعضاء هیات مدیره در محل سالن همایش اتحادیه آرایشگران مردانه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی،در این همایش که از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه سی ام مهرماه در سالن همایش اتحادیه برگزار گردید، مصطفی گواهی رییس اتحادیه و مهدی جمشیدی مشاور اتحادیه در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه پرداخته و برنامه های آتی را تشریح کردند.

مهدی جمشیدی در این همایش از چاپ نشریه تخصصی آرایشگران تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد؛ این نشریه با نام "هنردهم" و به صورت فصلنامه برای توزیع میان اعضای اتحادیه انتشار خواهد یافت و آرایشگران می توانند از مطالب تخصصی ،صنفی و عمومی این نشریه استفاده کرده و مطالعه آن را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

وی همچنین از برگزاری مسابقه آرایشگران، چاپ ژورنال تخصصی آرایشگران از مدل های برتر مسابقه، تشکیل باشگاه رفاهی ،آموزشی ،خدماتی اتحادیه و عضوگیری بسیج و انجمن اسلامی اتحادیه آرایشگران مردانه و برگزاری جشن بزرگ آرایشگران در اسفند ماه سال جاری خبرداد.

همچنین در ادامه مصطفی گواهی، رییس اتحادیه ضمن تشکر از آرایشگران بابت شرکت در انتخابات اظهار داشت؛ اتحادیه برای ارائه خدمات بهتر به حضور گسترده و مداوم اعضای خود نیاز دارد.

گواهی همچنین از تشکیل 5کمیسیون فنی،آموزشی، بازرسی،حل اختلاف و رسیدگی به شکایات خبرداد و اعلام کرد که این کمیسیون ها برای اولین بار در اتحادیه تشکیل شده است.

وی با اشاره به آماده سازی کارت های شناسایی برای اعضاء اتحادیه و آرایشگران خاطر نشان ساخت : اعضاء با پرداخت به موقع حق عضویت خود می توانند در پیشبرد اهداف در راستای خدمات رسانی به اعضاء سهیم باشند و با حمایت و کمک های خود به اتحادیه یاری برسانند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از تاسیس صندوق قرض الحسنه با مساعدت انجمن اسلامی اتحادیه و تشکیل تعاونی مصرف اعضاء اتحادیه در آینده خبر داد و به لزوم همکاری کلیه اعضا برای تحقق اهداف اینچنینی تاکید کرد.

درخلال این همایش، مهندس خوبانی از موسسه "نوین هیر" که اسپانسر اتحادیه آرایشگران مردانه تهران می باشد، به معرفی موسسه و خدمات آن پرداخته و اعلام کرد که این موسسه آماده همکاری با کلیه آرایشگاه های مردانه تهران است.

همچنین خانم دکتر زهره داج کارشناس پیوند مو به سوالات حضار در زمینه پیوند و کاشت مو پاسخ داد و آن ها را جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان خود در این زمینه راهنمایی کرد.


93/8/1::: 9:29 ص
نظر()
  
  

اتحادیه آرایشگران

به گزارش روابط عمومی ،نهمین همایش داخلی،ویژه مناطق15،16،20 در روز دوشنبه 91/07/17از ساعت 9 الی11صبح،در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار گردید.
به گفته جمشیدی مسوول روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران،این همایش به منظور آگاهی اعضاء صنف از عملکرد و فعالیت هیئت مدیره تشکیل گردیده و در این همایش اعضاء از اقدامات صورت گرفته مطلع می گردند.
مصطفی گواهی رئیس اتحادیه در این همایش، گزارش عملکرد هیئت مدیره را در خصوص حدود صنفی،نرخ گذاری،بیمه،بهداشت ارائه نمود.
جمشیدی در ادامه افزود:در سال 91 ، کلیه آرایشگران مردانه  عضو اتحادیه با توجه به تقسیم پهنه های هشت گانه تهران در همایش های داخلی اتحادیه دعوت گردیده که در آینده نزدیک ،همایش سراسری آرایشگران تهران با حضور تمامی اعضاء صنف برگزار می گردد.


91/7/17::: 10:11 ص
نظرسنجی
  
  
   1   2      >