سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
طی احکامی جداگانه از سوی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، اسامی داوران بخش انتخاب آرایشگران برتر جشنواره ?هنر دهم? اعلام شد.

 

به نقل از روابط عمومی جشنواره "هنر دهم، نعمت رستم خانی، حمید رضا شیرمحمدی و رضا خاکی به عنوان اعضای کمیته داوران، آرایشگران برتر مدل های راه یافته به جشنواره "هنر دهم" را داوری و انتخاب خواهند کرد.

مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص داوری جشنواره گفت: کمیته داوران در 3 بخش جداگانه در این جشنواره فعالیت نمودند که در بخش اول آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره بررسی و مدل های منتخب جهت عکاسی و تصویر برداری به آتلیه معرفی شدند.

او افزود: در بخش دوم مدل های منتخب بررسی و آثار تأیید شده به عنوان برترین های مدل مو مردانه انتخاب شدند. در بخش نهایی کلیه آثار منتخب بر اساس شاخصه های تعیین شده امتیاز بندی شده و آرایشگران 3 مدل برتر که بالاترین امتیاز را کسب نموده باشند، به عنوان آرایشگران برتر شهر تهران در سال 93 معرفی و تندیس قیچی طلایی به آنان اهدا خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: قرار است مدل های برتر این جشنواره در اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" منتشر و در جشن بزرگ آرایشگران مردانه تهران رونمایی گردد.


93/11/2::: 5:58 ص
نظرسنجی