سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]
جلسه هماهنگی مدیران نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین های مدل مو مردانه برگزار شد.

 

به نقل از روابط عمومی جشنواره هنر دهم؛ نخستین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر است.


در این جلسه مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، عباس گلشن ندامانی بازرس اتحادیه، علیرضا باقری مدیر پشتیبانی و روح الله تونی فیروز کلا مدیر فنی  به همراه مهدی جمشیدی  دبیر جشنواره حضور داشتند. 

در ابتدای این جلسه مهدی جمشیدی به بیان سیاست‌های کلی جشنواره پرداخت و گفت: در سایر کشورهای دنیا، همه ساله جشنواره ها و فستیوال های مدل مو برگزار میشود،  اما متاسفانه هنر آریشگری در ایران چندان شناخته شده نیست.  
 
جمشیدی تاکید کرد: ما باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره بکار بگیریم و مدل های منطبق با الگوهای ایرانی اسلامی را از میان شرکت کنندگان انتخاب و به جامعه معرفی نماییم. 

جمشیدی در پایان از همه حامیان این جشنواره به ویژه کلینیک پیوند مو و زیبایی "ایران نوین" به خاطر حمایت های خود از این جشنواره قدردانی نمود.

پس از صحبت‌های دبیر جشنواه، هر کدام از مدیران اجرایی به بیان دیدگاه‌های خود درباره انتخاب برترین ها پرداخته و راهکارهای خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره بیان کردند.  
 
مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این جشنواره افزود؛ حمایت های معنوی و پشتیبانی های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به ویژه حمایت های جناب آقای حمید قبادی ما را در هرچه بهتر برگزار نمودن این جشنواره تشویق نمود.

شایان ذکر است، قرار است از اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام ژورنال "هنر دهم" در اوایل اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از آرایشگران شهر تهران، مسوولین نهادهای فرهنگی کشور و اصحاب رسانه رونمایی گردد.


93/10/24::: 12:59 ص
نظرسنجی