سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی مؤمن که در جستجوی دانش از خانه اش بیرون شد و جز آمرزیده بازنگشت [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :1
کل بازدید :101073
تعداد کل مطالب : 100
یکشنبه 103/2/30
4:23 عصر
اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، دوشنبه 14 مهرماه، میزبان حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه هیأت مدیره خود بود.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه، صبح دوشنبه 93/07/14 جلسه ای با حضور دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر ، رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، اعضاء هیأت مدیره اتحادیه و روسای کمسیون های 5 گانه، در محل این اتحادیه برگزار گردید .

در این جلسه که به میزبانی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تشکیل گردید، دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و در خصوص مشکلات و معضلات صنفی بحث و تبادل نظر گردید.

حسین طلا در خصوص فرهنگ سازی در صنف آرایشگران گفت؛ آرایشگری یک هنر است و اتحادیه می بایست در کنار خدمات صنفی به فرهنگ سازی صنف توجه نموده و آموزش اعضاء را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود، طبق سوابق موجود خدمات مناسبی توسط اتحادیه صورت گرفته است و منتخبین اعضاء در دوره جدید می بایست مطالبات اعضاء را مورد نظر قرار دهند و برای رفع مشکلات آنان تلاش نمایند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای جلسه مصطفی گواهی گزارشی از عملکرد اتحادیه را بیان نمود و در خصوص برنامه های آینده گفت؛ در نظر است در 6 ماهه دوم سال، 7 همایش داخلی، 1 همایش سراسری، چاپ 2 فصلنامه داخلی صورت پذیرد که تلاش می نماییم انجام امور را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

گواهی در خصوص تهیه ژورنال مدل موی ایرانی-اسلامی افزود؛ مقدمات برگزاری بزرگترین مسابقه آرایشگری و چاپ اولین ژورنال مدل موی مردانه در دست اقدام است و در نظر است در آینده نزدیک اجرای آن عملیاتی گردد.


93/7/15::: 12:48 ص
نظر()
  
  
به زودی ژورنال مدل موی مردانه توسط اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تهیه و وارد بازار می شود.

یکی از نیازهای دائمی هر انسانی، آرایش و پیرایش موی سرش است. همین نیاز موجب ایجاد یک شغل شده که رفته رفته از حالت کوتاه کردن ساده مو خارج شده و این روزها از آن به عنوان هنر دهم یاد می‌شود. به دلیل اهمیتی که این صنف دارد، قیمت‌هایی که تصویب می‌کند و معمولا در واحدهای صنفی‌اش رعایت نمی‌شود، همچنین به دلیل نزدیک شدن به فصل مدارس و شلوغ شدن این واحدهای صنفی با رییس این اتحادیه گفت‌وگویی انجام داده‌ایم.

در بسیاری از آرایشگاه‌های تهران آرایشگران مبلغی بیشتر از قیمت مصوب می‌گیرند، دلیل آن چیست؟
ما در سال 92 برای 2سال یعنی 92 و 93 قیمت آرایشگری را به این صورت اعلام کردیم که درجه یک 12هزار تومان، درجه دو 10تومان و درجه سه هشت هزارتومان است، اما چند مسئله وجود دارد که باید در موردشان بحث کرد. از جمله موقعیت مغازه‌ها که مثلا در بالای شهر قیمت‌ها متفاوت است، چون هزینه‌های بیشتری بابت اجاره و غیره پرداخت می‌کنند، اما مسئله مهم‌تر از موقعیت مکانی، خدمات ارائه شده در هر واحد صنفی است. هر کسی برای خدماتی که ارائه می‌کند، پول می‌گیرد. یعنی هر چه خدمات بیشتری داده باشد، پول بیشتری مطالبه می‌کند. در هر صورت آرایشگر، یک هنرمند است. بنابراین پول هنرش را می‌گیرد یعنی وقتی خوب کار می‌کند خوب پول می‌گیرد نه اینکه غیرمنطقی پول اضافه دریافت کند.

در مکان‌های عمومی مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های آرایشگری هست که زیر قیمت اصلاح انجام می‌دهند؛ نظر شما در این مورد چیست و تابع چه قانونی هستند؟
در گذشته سعی کردیم در مکان‌های عمومی مانند میدان‌های تره ‌بار، آرایشگاه‌ها را به دلیل غیربهداشتی و غیرمجاز بودنشان جمع کنیم؛ چون واقعا شرایط خوبی نداشتند. یکی از برنامه‌های آینده اتحادیه این است که با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم برخورد کنیم و جلوی کار آنها را بگیریم. طبق ماده 27 قانون نظام صنفی کشور این افراد به دلیل فعالیت در مکان‌های عمومی به دلیل نداشتن جواز کسب و مجوز وزارت بهداشت، مجرم هستند و باید محاکمه شوند و درصدد هستیم که جلوی این افراد را بگیریم. از طرف دیگر به خانواده‌ها هم توصیه می‌کنیم فرزندان خود را به این مکان‌های عمومی که هزینه کمتر می‌گیرند نبرند چون به دلیل نبود بهداشت ممکن است دچار بیماری‌های پوستی شوند.

خدمات ممنوع در آرایشگاه‌ها کد امند؟
سولاریوم، برداشتن ابرو، خالکوبی، مدل‌های شیطان پرستی و فشن ممنوع بوده و انجام این کارها جرم تلقی می‌شود.

وضعیت مدل‌های مو در کشور چگونه است و چرا وضعیت و الگوی مناسبی برای آرایشگران وجود ندارد؟
درصدد هستیم یک ژورنال مو تهیه کنیم. یک کارگروه با هفت نفر از اساتید مجرب در این صنف تشکیل شده است تا این ژورنال تهیه شود و به محض تامین بودجه آن این کار عملی خواهد شد که تصور می‌کنم تا آخر سال انجام شود.

در مورد دریافت هزینه‌های میلیونی از دامادها نظرتان چیست؟
این روزها مانند قدیم نیست که داماد یک اصلاح ساده برای جشن خود انجام دهد بلکه خیلی از کارها و خدمات دیگر را درخواست می‌کند. مثلا برای شخصی که مو ندارد موهای موقتی می‌کارند یا گریم می‌کنند. بنابراین هزینه زیاد می‌شود ولی به‌صورت معمولی از 50000تومان شروع می‌شود و بعضی‌وقت‌ها به رقم میلیونی هم می‌رسد که آن به دلیل خدماتی است که دامادها درخواست می‌کنند.

با توجه به شروع فصل مدارس، برنامه‌های اتحادیه در این زمینه چیست؟
برای مدارس ابلاغیه خاصی صادر نشده است ولی از خانواده‌ها می‌خواهیم در صورت دریافت هرگونه رقم اضافه از سوی آرایشگر به شماره 124 شکایت کنند. همچنین از خانواده‌ها در خواست می‌کنیم که به آرایشگاه‌های مجاز مراجعه کنند و به دلیل هزینه کمتر به جاهای نامناسب نروند و فرزندان خود را در معرض خطر قرار ندهند.

مصاحبه با روزنامه فرصت امروز


93/6/21::: 12:45 ص
نظر()
  
  
روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرس اتحادیه در روز سه شنبه 14 مرداد ماه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، انتخابات این اتحادیه در روز سه شنبه 14 مردادماه از ساعت 8:30 الی 14:00 در محل سالن اجتماعات اتحادیه برگزار گردید.

بنابر این گزارش، از مجموع 1857 عضو دارای جواز اتحادیه، 827 نفر در انتخابات شرکت نموده که پس از پایان مهلت قانونی انتخابات در ساعت 14 بعدازظهر، شمارش آراء آغاز و تعداد 824 رأی صحیح شمارش گردید.

به گزارش خبرنگار مستقر در محل برگزاری انتخابات، از مجموع 29 نامزد هیئت مدیره در انتخابات، 7 نفر از کاندیداها بشرح زیر به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره به مدت 4 سال انتخاب گردیدند.

نفر اول: مصطفی گواهی

نفر دوم: روح اله تونی فیروزکلا

نفر سوم: رضا شادمان فر

نفر چهارم: نعمت رستم خانی

نفر پنجم: امیر هوشنگ اسفندیاری

نفر ششم: سعید مرادی

نفر هفتم: داریوش سلیمانی

حمید رضا شیرمحمدی، قهرمان بلاغی و حسن شرفخانی به ترتیب به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

بنابراین گزارش: عباس گلشن ندامانی به عنوان بازرس اصلی و محمد تقی احدی هم به عنوان بازرس علی البدل از میان 7 نامزد این سمت توسط اعضاء انتخاب گردیدند.


93/5/15::: 11:0 ص
نظر()
  
  

روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از برگزاری انتخابات این اتحادیه در مردادماه سال جاری خبر داد.

جمشیدی مشاور روابط عمومی اتحادیه افزود: در راستای اجرای ماده 11 آیین نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی، بدینوسیله ازکلیه اعضای دارای پروانه کسب اتحادیه دعوت می گردد از ساعت 8:30 لغایت 14:00 روز سه شنبه مورخ 93/5/14 جهت شرکت در دور اول انتخابات اتحادیه شخصا به نشانی: دروازه شمیران، چهار راه فخر آباد، خیابان هدایت ، بن بست زرافشان، پلاک 12 محل اتحادیه مراجعه و کاندیداهای مورد نظر خود را از بین افراد ذیل در قالب 7 نفر اعضای اصلی هیات مدیره و 1 نفر بازرس انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 13 آیین نامه انتخابات اتحادیه های صنفی فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکا، دارندگان وکالت محضری، مباشر و یا اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخابات نمی باشند.

ارائه اصل کارت ملی و پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است.

 

اسامی داولبین عضویت در هیأت مدیره ( 7نفر انتخاب شود)

ردیف

نام و نام خانوادگی

ردیف

نام و نام خانوادگی

1

مجتبی آذر یان

16

داریوش سلیمانی

2

ارسلان ابوترابی

17

رضا شادمانی فر

3

هادی احتشامی

18

حسن شرفخانی

4

علیرضا استاد حمزه

19

حمید رضا شیر محمدی ازندریانی

5

امیر هوشنگ اسفندیاری

20

میکائل علی محمدیان

6

منوچهر باقی

21

احمد کارخانه

7

قهرمان بلاغی خاتون

22

قاسم کفاشیان

8

محمد رضا تارمیغ

23

مصطفی گواهی

9

روح اله تونی فیروزکلا

24

حسین محمدیان ابیانه

10

رضا خاکی قهجاورستانی

25

سعید مرادی

11

فیروز خورشیدی

26

صفر علی ناصر گیلوان

12

احمد خیرالهی

27

مرادعلی نصیری

13

رسول رحمتی

28

مهدی نظری

14

نعمت رستم خانی

29 

علی نورکامی

15

سید مرتضی سادات مظلوم ازگمی

 

 

 

 

اسامی داوطلبین عضویت در بازرسی ( 1نفر انتخاب شود)

ردیف

نام و نام خانوادگی

ردیف

نام و نام خانوادگی

1

محمد تقی احدی

5

عباس گلشن ندامانی

2

منصور رستگار مروستی

6

علی نظر علیزاده

3

حسین رسولی اشکاء

7

محمود نوروزی

4

علیرضا طالبی

 

 

 

93/4/19::: 1:53 ع
نظرسنجی
  
  

تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی در دستور کار اتحادیه

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: پس از شناسایی آرایشگران مردانه تهران و همچنین معرفی منتخبین آرایشگران سراسر کشور توسط اتحادیه های صنفی هر شهرستان، در نظر داریم مسابقه بزرگ آرایشگران را به منظور تهیه مدل های موی ایرانی برگزار نماییم.

مهدی جمشیدی در این خصوص گفت، هر آرایشگر با ارسال عکس از اصلاح موی سر، قبل و بعد از اصلاح مشتری خود در این مسابقه شرکت می کند و عکس های ارسالی در کمیته 7 نفره اتحادیه بررسی و برترین های آن در همایشی معرفی می گردند.

جمشیدی در خصوص مدل های منتخب گفت: از آثار منتخب در تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی استفاده خواهد شد و آرایشگر می تواند نام پیشنهادی مدل اصلاح خود را اعلام نماید که پس از تأیید آن، مدل منتخب با نام پیشنهادی و مشخصات آرایشگر در ژورنال ثبت خواهد شد.

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص همکاری با سایر نهاد های ذی ربط گفت: متأسفانه در سال 92، با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مکاتبه گردید که تا کنون جوابی از آن معاونت داده نشده است.

جمشیدی با توجه به نام گذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط رهبر معظم انقلاب افزود: در نظر داریم جلسه مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن فاتب و همچنین بسیج اصناف برگزار و اعلام نماییم: (عزم ملی از ما، مدیریت جهادی از شما)


93/2/4::: 5:42 ص
نظر()
  
  

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از اجرای طرح صدور شناسنامه صنفی آرایشگران از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، مصطفی گواهی از اجرای طرح شناسایی آرایشگران مردانه تهران خبر داد و گفت: با مصوبه هیئت مدیره اتحادیه، طرح صدور شناسنامه صنفی برای کلیه آرایشگران مردانه تهران از نیمه دوم اردیبهشت ماه به مرحله اجرا در می آید.

گواهی در این خصوص گفت: طرح شناسایی آرایشگران مردانه تهران به منظور ساماندهی صنف و ارائه خدمات به آنان در 2 مرحله در شهر تهران اجرا می شود که طبق فراخوان در فاز اول، آرایشگرانی که در واحد های صنفی دارای جواز کسب فعالیت می نمایند و در فاز دوم، از کلیه آرایشگرانی که در واحدهای صنفی بدون جواز فعالیت میکنند دعوت می گردد تا با حضور خود در اتحادیه نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در این باره افزود: پس از تکمیل فرم های خوداظهاری توسط آرایشگران و تأیید اظهارات آنان توسط کارفرما و بازرسین اتحادیه، شناسنامه صنفی و کارت شناسایی برای آرایشگران صادر خواهد شد.

مصطفی گواهی هدف از اجرای این طرح را در مرحله اول شناسایی آرایشگران مردانه تهران و ارتقاء جایگاه آنان در جامعه عنوان نمود و افزود: از اطلاعات بدست آمده از این طرح؛ در اجرای مسابقات آرایشگری، تهیه مدل های موی ایرانی، ایجاد مرکز کاریابی آرایشگران، ارائه خدمات فرهنگی به آنان و همچنین پیگیری جهت ایجاد مقطع کاردانی رشته آرایش و پیرایش استفاده خواهد شد.


93/2/4::: 5:39 ص
نظرسنجی
  
  
رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در اولین نشست خبری خود در سال 93 با اعلام برنامه های اتحادیه در سال جدید گفت: آرایشگری را به عنوان هنر دهم معرفی می کنم.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی گواهی در اولین نشست خبری خود در سال 93 ضمن اعلام برنامه ها و اهداف اتحادیه در سال جدید، آرایشگران را هنرمند دانست و گفت: آرایشگری یک هنر است و آن را به عنوان هنر دهم معرفی می کنم.

بنا بر این گزارش، برنامه ها و اهداف اتحادیه در 16 بند تدوین و در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته است.

گواهی سرفصل برنامه های مصوب را بشرح زیر اعلام نمود.

*پیشنهاد و پیگری جهت تشکیل انجمن صنفی کشوری صنف آرایش و پیرایش

*تشکیل انجمن اسلامی صنف آرایشگران

*ایجاد کمیته سازش بین کارفرما و کارگر(روابط کار)

*پیگیری جهت تعدیل سن بازنشستگی آرایشگران(تعریف سختی کار)

*تأسیس تعاونی پخش اقلام و وسایل آرایشگری(تعاونی مصرف)

*تهیه شناسنامه صنفی آرایشگران تهران(با جواز و بی جواز) 

*ساماندهی بازرسان اصلی و افتخاری اتحادیه به صورت منطقه ای

*برگزاری همایش های دوره ای و سالیانه به منظور ارائه گزارش عملکرد اتحادیه

*ارتقاء جایگاه بسیج صنف و ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به اعضاء

*چاپ مجدد نشریه آرایشگران به صورت فصلنامه

*برگزاری مسابقات آرایشگری توسط اتحادیه

*ارتباط با رسانه ها و جراید به صورت فصلی جهت ارائه گزارش عملکرد اتحادیه

*ارائه خدمات اتحادیه به اعضاء به صورت الکترونیکی(دریافت حق عضویت، درخواست جواز و ......)

*راه اندازی تورهای زیارتی و سیاحتی برای استفاده اعضاء و خانواده های محترمشان

*تهیه ژورنال مدل موی ایرانی

*ایجاد گیشه کتاب در آرایشگاههای درجه یک و در اختیار گذاشتن کتاب های عمومی  جهت مطالعه مشتریان

مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در پایان نشست خبری از برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه خبر داد و گفت: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طبق قانون جدید در آینده نزدیک برگزار می گردد و بیش از 35 نفر از آرایشگران برای عضویت در هیئت مدیره ثبت نام نموده اند.

جمشیدی در خصوص انتخابات بازرسین گفت: در قانون جدید انتخاب بازرس به صورت جداگانه برگزار می گردد و آرایشگران می بایست در برگه جداگانه نسبت به انتخاب بازرس اقدام نمایند. وی در خصوص ثبت نام کاندیدای بازرس گفت، حدود 7 نفر برای نامزدی بازرس ثبت نام نموده اند که از بین آنان، یک نفر با رأی اعضاء به عنوان بازرس انتخاب می گردد.

روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در پایان از کلیه اعضاء اتحادیه که دارای جواز و کارت عضویت می باشند درخواست نمود تا به طور گسترده در انتخابات اتحادیه که زمان آن به زودی اعلام می گردد شرکت نمایند.


93/1/19::: 8:53 ع
نظر()
  
  
روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از برگزاری نشست خبری این اتحادیه در هفته جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران، نشست خبری رییس اتحادیه در روز سه شنبه، مورخ نوزدهم فروردین ماه در ساعت 11 صبح در محل دفتر اتحادیه برگزار می گردد.

در این نشست خبری، 16 فصل از برنامه های سال 1393 توسط رییس اتحادیه بیان می گردد.

 


93/1/16::: 10:3 ع
نظر()
  
  
رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اعلام نرخ‌های جدید خدمات سلمانی‌های مردانه‌ گفت: تا پایان سال 93 قیمت این خدمات تغییر نمی‌کند.

مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ اصلاح درجه یک موی مردانه را برای شب عید و سال 93، 12000 تومان،اصلاح درجه2، 10000 تومان و اصلاح درجه 3، 8000 تومان تعیین  کرده است.  
 
وی افزود: همچنین بر اساس نرخ‌گذاری های جدید اتحادیه، اصلاح صورت با ماشین 5000 تومان، اصلاح موی کودکان و دانش‌آموزان 8000 تومان و اصلاح مو با ماشین 6000 تومان تعیین شده است.
 
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران همچنین به قیمت‌های ارائه خدمات به داماد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم اتحادیه تعیین نرخ خدمات به داماد بر اساس توافق آرایشگر با داماد می‌باشد و در این زمینه اتحادیه هیچ نرخی را مشخص نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: خدمات مربوط به داماد شامل لایه‌برداری و ویتامینه پوست،ماسک صورت و اصلاح ویژه داماد است که نرخی برای آن از سوی اتحادیه تعیین نشده است.
 
گواهی همچنین به ارائه مدل‌های موی ایرانی در سال 93 اشاره کرد و گفت: سال آینده اتحادیه آرایشگران مردانه تهران مدل‌های موی مردانه که درخور فرهنگ ایرانی و شخصیت افراد جامعه باشد را ارائه خواهد کرد.


92/11/25::: 12:9 ص
نظر()
  
  

اطلاعیه

بزودی

((نخستین جشنواره خلاقیت مدل موی ایرانی))

توسط اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران برگزار می گردد


92/7/16::: 12:32 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >