سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :1
کل بازدید :101073
تعداد کل مطالب : 100
یکشنبه 103/2/30
4:23 عصر

بسمه تعالی

سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران

انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی تهران

آگهی فراخوان داوطلبین عضویت در هیات مدیره اتحادیه

صنف آرایشگران مردانه تهران


بر اساس ماده 8 آیین نامه اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی ، در نظر است انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران برگزار گردد.

لذا کلیه آرایشگران دارای جواز کسب علاقه مند به عضویت در هیات مدیره اتحادیه،جهت دریافت فرم شرایط عضویت،روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9الی14 به اتحادیه مراجعه نمایند.

آخرین مهلت جهت دریافت فرم مشخصات:اول خرداد می باشد.

با احترام

مصطفی گواهی


92/2/1::: 9:14 ص
نظرسنجی
  
  
به زودی مدل موی مردانه ایرانی زینت بخش موهای مردان و جوانان می شود.

مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با بیان مطلب بالا گفت: به زودی مدل موی مردانه ایرانی زینت بخش موهای مردان و جوانان ایرانی می شود.این مدل‌ها که کاملا متناسب با فرهنگ و منزلت جوانان و مردان ایرانی می باشد به آرایشگاه های مردانه شهر تهران ارائه می گردد.

وی گفت: تاکنون الگوی چند مدل موی مردانه ایرانی طراحی شده که پس از اخذ مجوز های مربوطه ،به آرایشگاه های مردانه شهر تهران ارائه می شود.

وی ادامه داد: این مدل ها با اسم های اصیل ایرانی نام گذاری می شوند و کاملا جوان پسند و بروز خواهند بود.

گواهی افزود:مدل های طراحی شده توسط آرایشگران به مشتریان پیشنهاد می شود و در صورت تمایل فرد به مدل انتخابی،اصلاح موی سر مشتری بر اساس مدل و الگوی ایرانی اسلامی صورت می گیرد.


91/11/1::: 7:7 ع
نظرسنجی
  
  

دومین همایش آرایشگران مردانه تهران با حضور روسای مجامع تولیدی و توزیعی، رییس بسیج اصناف و رییس اتحادیه آرایشگران مردانه با هدف تعیین درجه آرایشگاه‌ها واعلام نرخ جدید اتحادیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این همایش رییس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت:‌ جدیدترین نرخ اتحادیه برای آرایشگری‌های درجه یک 8000 تومان، درجه دو 7000 تومان و درجه سه 6000 تومان است که این نرخ تا پایان سال ثابت خواهد ماند.

مصطفی گواهی ادامه داد: امسال اتحادیه بیمه تکمیلی، افزایش حدود صنفی و جلوگیری از فعالیت‌ واحدهای بدون جواز کسب را در دستور کار خود قرار داده و همچنین مقطع کاردانی رشته آرایشگری در دانشگاه ‌ها گنجانده شده است.

وی همچنین بیان کرد: بزرگترین مشکل اتحادیه میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که با مبالغ زیاد غرفه های خود را به آرایشگران مبتدی اجاره می دهند که این آرایشگرهای مبتدی کار بسیار بی کیفیت و ارزان قیمت بدون بهداشت محیطی و فردی به مشتری خود ارائه می دهند.

گواهی خاطرنشان کرد: مجوزهای دوره‌های آموزشی آرایگشری که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود از سوی اتحادیه قابل قبول نبوده و این کارآموزان به معضلی برای آرایشگران و اتحادیه تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: 7000 واحد بدون جواز در تهران وجود داشتند که با برنامه‌های اتحادیه و صدور جواز کسب این تعداد به 2400 واحد کاهش یافت.

وی درباره نرخ گذاری جدید گفت: نرخ گذاری حقی بود که به اتحادیه بازگردانده شد و نرخ گذاری جدید توسط کارشناسان اتحادیه انجام شده و برای سال آینده بر حسب تورم نرخ جدیدی تعیین می‌شود.


91/10/27::: 8:51 ع
نظر()
  
  
اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ های جدید اصلاح مو و صورت آقایان را اعلام کرد.
مصطفی گواهی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان مطلب بالا گفت: نرخ های جدید کلیه خدمات آرایشگاه های مردانه به مشتریان از امروز اعلام می شود.

وی افزود: براساس این نرخ های جدید قیمت کوتاه کردم مو (درجه یک، 8 هزارتومان) اصلاح مو (درجه دو،7 هزار تومان) و اصلاح مو (درجه سه، 6 هزار تومان) برای آرایشگاه های مردانه شهر تهران است.

وی با اشاره به اینکه این نرخ گذاری قبلا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین می شده، اظهار داشت: از امروز به مدت 6 ماه نرخ گذاری آرایشگاه‌های مردانه و زنانه شهر تهران براساس نرخ گذاری اتحادیه ها است.

وی ادامه داد: نرخ گذاری گذشته کلیه خدمات آرایشگاه های مردانه به هیچ وجه در شأن و متناسب با شغل سخت آرایشگری نبوده است.

گواهی گفت: یک آرایشگر مردانه در طول روز 14 ساعت روی پا می ایستد و کارهای مربوط به آرایشگری را انجام می دهد این درحالی است که اکثر آرایشگران مردانه با مشکلاتی نظیر واریس، کمردرد، زانودرد، مواجه هستند.


91/10/27::: 8:49 ع
نظر()
  
  
دومین همایش سراسری آرایشگران مردانه تهران با حضور روسای مجامع تولیدی و توزیعی، رییس بسیج اصناف تهران و جمعی از مسوولین  با هدف تعیین درجه آرایشگاه‌ها واعلام نرخ جدید اتحادیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه ، در این همایش رییس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت:‌ جدیدترین نرخ اتحادیه برای آرایشگری‌های درجه یک 8000 تومان، درجه دو 7000 تومان و درجه سه 6000 تومان است که این نرخ تا پایان سال ثابت خواهد ماند.

مصطفی گواهی ادامه داد: امسال اتحادیه بیمه تکمیلی، افزایش حدود صنفی و جلوگیری از فعالیت‌ واحدهای بدون جواز کسب را در دستور کار خود قرار داده و همچنین مقطع کاردانی رشته آرایشگری در دانشگاه ‌ها گنجانده شده است.

وی همچنین بیان کرد: بزرگترین مشکل اتحادیه میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که با مبالغ زیاد غرفه های خود را به آرایشگران مبتدی اجاره می دهند که این آرایشگرهای مبتدی کار بسیار بی کیفیت و ارزان قیمت بدون بهداشت محیطی و فردی به مشتری خود ارائه می دهند.

گواهی خاطرنشان کرد: مجوزهای دوره‌های آموزشی آرایگشری که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود از سوی اتحادیه قابل قبول نبوده و این کارآموزان به معضلی برای آرایشگران و اتحادیه تبدیل شده‌اند. وی ادامه داد: 7000 واحد بدون جواز در تهران وجود داشتند که با برنامه‌های اتحادیه و صدور جواز کسب این تعداد به 2400 واحد کاهش یافت.

وی درباره نرخ گذاری جدید گفت: نرخ گذاری حقی بود که به اتحادیه بازگردانده شد و نرخ گذاری جدید توسط کارشناسان اتحادیه انجام شده و برای سال آینده بر حسب تورم نرخ جدیدی تعیین می‌شود.

در پایان مصطفی گواهی از حضور پرشور اعضاء و مدعوین در همایش مذکور تقدیر و تشکر نمود.

جمشیدی مسوول روابط عمومی اتحادیه گفت:پوشش خبری همایش توسط شبکه خبر،باشگاه خبرنگاران،خبرگزاری ایسنا،خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران،پایگاه خبری شهر تهران و هفته نامه الکترونیکی شهر تهران صورت گرفت که از تلاش و عنایت تمامی عوامل و اصحاب رسانه قدردانی می گردد.

وی افزود:در این همایش از 10 نفر از پیشکسوتان صنف با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.


91/10/27::: 6:6 ع
نظر()
  
  

همایش سراسری اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی ؛با توجه به برگزاری همایش های داخلی که به صورت منطقه ای در سال جاری برگزار گردید،اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در نظر دارد ، همایش سالیانه اتحادیه را برگزار نماید.
مصطفی گواهی رئیس اتحادیه در این خصوص افزود:در این همایش گزارش عملکرد هیئت مدیره ارائه خواهد شد و اعضاء می بایست به منظور دریافت نرخ جدید ، برگه تعیین درجه واحد صنفی را تکمیل نمایند .
رئیس اتحادیه در ادامه افزود:حضور کلیه اعضاء و به همراه داشتن کارت عضویت در همایش الزامی می باشد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه،این همایش در روز چهارشنبه 27 دی ماه از ساعت 9 الی11 صبح در سالن همایش حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در میدان هفت تیر برگزار خواهد شد.


91/9/29::: 1:59 ع
نظرسنجی
  
  

اعضاء محترم بدون پروانه کسب اتحادیه(در دست اقدام)  جهت دریافت کد اقتصادی به نشانی  www.tax.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم ها ،در قسمت شماره پروانه کسب: جمله فاقد پروانه کسب و تاریخ پروانه کسب:تاریخ روز ثبت نام درج گردد 


91/8/21::: 4:47 ع
نظرسنجی
  
  

من کنت مولا ، فهذا علی مولا

حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است ،محضر شما اعضاء محترم صنف آرایشگران مردانه تهران و همه ی شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

روابط عمومی




91/8/12::: 12:8 ع
نظر()
  
  

دهه کرامت مبارک باد


خجسته میلاد با سعادت

حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا (ع) و بزرگداشت
حضرت شاه چراغ (ع)

بر عموم عاشقان و شیفتگان ولایت و امامت مبارک باد


91/7/1::: 12:6 ع
نظرسنجی
  
  

قابل توجه اعضاء محترم

بر اساس ابلاغ وزارت صنعت،معدن و تجارت،واحدهای صنفی می بایست مرکز خود را به صندوق مکانیزه فروش و یا رایانه تجهیز نمایند


91/6/20::: 2:45 ع
نظرسنجی
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >