سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]
با وجود آن که تتو و سایر اقدامات مربوط به زیبایی بدن مردان در ایران از نظر قانونی ممنوع است، ممنوعیت تازه‌ای نیز بر روی اصلاح مدل مو با استایل شیطان‌پرستی وضع شده است.


پس از آنکه رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران اعلام کرد "با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل‌های اصطلاحا شیطان‌پرستی می‌کنند، برخورد شده و جواز کسب‌شان باطل می‌شود" برخی رسانه های غربی به انعکاس این موضوع از زاویه نگاه خود پرداختند.

پایگاه های آمریکایی "دیلی کالر (Dailycaller)، یاهونیوز (Yahoonews)، ای بی سی (ABC)و ..."،  تلگراف (Telegraph) و بی بی سی (BBC) انگلیس، خبرگزاری فرانسه (AFP)، راشاتودی روسیه (RT) و ... با عناوین مختلفی این خبر را منعکس کرده اند.

خبرگزاری فرانسه با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت: با وجود آنکه تتو و سایر اقدامات مربوط به زیبایی بدن مردان در ایران از نظر قانونی ممنوع است، ممنوعیت تازه‌ای نیز  روی اصلاح مدل مو با استایل "شیطان‌پرستی" وضع شده است.

این نخستین بار نیست که رسانه های دولتی در غرب علیه اقدامات قانونی در کشورمان جنجال سازی می کنند.

گفتنی است لنز دوربین های رسانه های غربی برای بازتاب اخبار جامعه ایران بویژه جوان ترها تنها برای ثبت و ضبط ناهنجاری های اندک جوانان ایرانی زوم می کند تا در ذهن مخاطب غربی جمهوری اسلامی را زندانی برای آنها نشان دهند. در مقابل این دوربین ها همواره چشمی هایشان را برای دیدن پیشرفت ها، ابتکارات، پیروزی های آنها در میدان های مختلف خصوصا عرصه های علمی خاموش کرده اند.

البته تنها جایی که آنها احیانا یک جوان ایرانی موفق را نشان می دهند زمانی است که تباری ایرانی داشته و در دانشگاه های آنها تحصیل می کند. پیام این کار نیز اعتبار بخشیدن به آکادمی های علمی خود است.

 

برای مشاهده مدل های مو مردانه ایرانی اینجا کلیک کنید

 


94/2/17::: 2:9 ع
نظرسنجی